سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش از اعزام به خدمت سربازی باید چکار کرد ؟

مرحله اول: کی باید مالیات دهندگان را معرفی کنیم

1- دانشجویان پسر بالای 18 سال از جمله دانشجویانی که از نظر قانونی ملزم به اجرای قانون خدمات عمومی ، فارغ التحصیل شدن ، ترک تحصیل ، ترک تحصیل هستند یا حداکثر 6 سال از محل دبیرستان یا پیش دانشگاهی خود اخراج شده اند. ماه برای خدمت در غیر این صورت ، آنها غایب هستند و یکسری تسهیلات مانند معافیت تحصیلی و غیره را دریافت نخواهند کرد و برای 90 روز خدمات اضافی نیز ثبت می شوند.

2- دانشجویان و دانشجویانی که در سن 18 سالگی از دبیرستان یا دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و یا از آن خارج شده اند و در سن 18 سالگی از مدرسه خارج شده اند یا ترک کرده اند ، حداکثر یک سال از آن تاریخ را برای تعیین وضعیت خود دارند. استخدام.

توجه: مهلت مقدمه برای کسانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند برابر با کشورهایی است.

 

مرحله دوم: فرایند اعزام نظام وظیفه

همانطور که گفته شد ، مردان ایرانی زیر 18 سال همه باید در سن 18 سالگی به دفاتر الکترونیکی پلیس (پلیس +10) مراجعه کنند که مراحل زیر را شامل می شود:

1- اخذ دفترچه راهنمای خدمات وظیفه عمومی

     با مراجعه به دفاتر الکترونیکی پلیس (پلیس +10) یا سیستم خدمات الکترونیکی ناجا به آدرس www.epolice.ir یک شناسنامه راهنمای خدمات وظیفه عمومی بدست آورید
     قیمت کتابچه راهنمای وظیفه عمومی: 1 ریال

2- ثبت اولیه درخواست اعزام توسط کاربر خدمات الکترونیکی اجرای قانون (پلیس +10)

3. مراجعه به پزشک مراقبت های اولیه توسط کاربر دفتر (پلیس +10)

4- تکمیل برگه معاینه اولیه و تأیید سلامت جسمی و روحی توسط پزشک معاینه

5- تزریق مننژیت و واکسنهای دوتایی:

     این برگ توسط دفاتر (پلیس +10) داده می شود.
     هدف از تزریق مننژیت و واکسنهای دوتایی به سربازان این است که هر سه بیماری به دلیل توانایی مسری انتقال آنها در محیط های شلوغ مانند خوابگاه ها مسری هستند و بنابراین با واکسیناسیون قابل پیشگیری هستند.
     برای واکسیناسیون برای مننژیت (التهاب غشای مغزی) و واکسن دوگانه (دیفتری و کزاز) با برگ واکسن به مراکز درمانی مراجعه کنید.
     آدرس این مراکز از طریق دفاتر الکترونیکی پلیس (پلیس +10) قابل دستیابی است و در نزدیکترین مرکز بهداشت محل زندگی شما قابل دسترسی است و پس از واکسیناسیون ، برگه واکسیناسیون باید توسط مرجع مربوطه مهر شود. بصورت رایگان انجام می شود)

6. علاوه بر پر کردن برگها برای معاینه اولیه و واکسیناسیون ، برگه اطلاعات شخصی (برگ شماره 1) را نیز پر کنید و درخواست اعزام خود را از طریق دفاتر (پلیس +10) (برای راهنمایی جزوه) ثبت کنید. از توضیحات شماره یک دفترچه راهنمای وظیفه عمومی استفاده کنید.)

7- ارسال سوابق حرفه ای: افراد دارای مدرک لیسانس و بالاتر نیز باید سوابق حرفه ای خود را به دفاتر مربوطه ارسال کنند تا آنها را به تخصص خود در واحد خدمات مربوطه اعمال کنند.

8- سربازان مقدم: سربازانی که قبلاً به دلایل دانشگاه یا به دلایل دیگر مرخص شده اند ، باید به یکی از دفاتر اجرای قانون الکترونیکی (پلیس +10) بازگردند و درخواست ورود دوباره دهند. (اینگونه کارآموزان به مراکز آموزش معرفی می شوند و سپس مرکز آموزش به دلیل عدم آموزش غیر ضروری دوره آموزش ، اقدامات لازم را برای استخدام آنها در همان نیروی کار انجام می دهد.)

9- به محض تکمیل درخواست اعزام (پلیس +10) ، چاپ آماده خدمت با تاریخ استقرار ارائه می شود.

10- جزوه موقعیت مکانی آموزش نیروهای مسلح: 10 روز قبل از تاریخ اعزام ، کد مرکز آموزش نیروهای مسلح تعیین شده توسط کارگروه عمومی از طریق پیامک ابلاغ می شود و ممکن است برای دریافت جزوه از اداره های پلیس + 10 تقاضا شود. مراکز آموزش نیروهای مسلح (این جزوه از طریق پست ارسال نمی شود)

توجه: تاریخ ، زمان و مکان ارجاع در جزوه و نحوه ارسال آن ذکر شده است و باید طبق اطلاعات موجود در آن عمل کند.