سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه قارچی چیست و چکونه تهیه می شود ؟

قهوه قارچ البته به عنوان یک نوشیدنی سالم به بازار عرضه می شود. بنابراین حذف یک فنجان قهوه قارچ چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ خوب ، چند مورد وجود دارد.
کافئین کمتری

من می دانم که بسیاری از افراد قهوه را دوست دارند اما مقدار کافئین موجود در آن را دوست ندارند. مطمئناً ، می توانید به کافئین بدون کافئین روی بیاورید ، اما صادقانه بگویم ، بسیاری از ما هنوز هم می خواهیم از کافئین استفاده شود.

کافئین کافئین نسبت به یک فنجان متوسط ??قهوه شما کافئین کمتری دارد. این بدان معنی است که اگر آن را بنوشید ، اگر مقدار زیادی کافئین مصرف نکنید ، تمام مزایای آن را خواهید داشت. این یعنی:

    شما احتمالاً شب ها بهتر می خوابید
    پس از مدتی دیگر هیچ نشانه ای از مصرف کافئین مشاهده نخواهید کرد
    کمتر اضطراب و استرس خواهید داشت.

ویتامین ها و مواد مغذی را افزایش دهید


ویتامین ها و مواد مغذی دقیق بسته بندی شده در قهوه قارچ شما به قارچ های استفاده شده بستگی دارد. با این حال ، می توانم به شما اطمینان دهم که هر قهوه ای که بخرید حاوی ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری نسبت به قهوه متوسط ??شما خواهد بود.

این مواد مغذی می توانند انواع مزایا را برای ما داشته باشند. به عنوان مثال ، کمبود مواد مغذی شناخته شده است که باعث می شود احساس خستگی بیشتری داشته باشیم یا گاهی اوقات با مشکلات حافظه دست و پنجه نرم می کنیم. گفته می شود که قهوه قارچ قادر به مقابله با برخی از این موارد است.
تقویت سیستم ایمنی بدن فارس کافه

قهوه قارچ پر از آنتی اکسیدان است. آنها می توانند به سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند. بنابراین بدن شما برای مبارزه با بیماری ها و بیماری ها زمان ساده تری خواهد داشت که همیشه خوشایند است.

آنتی اکسیدان های بالا همچنین می توانند به کاهش خطر برخی از سرطان ها کمک کنند. اکنون تحقیقات بیشتری در این مورد لازم است. با این حال ، ما می دانیم که آنتی اکسیدان ها اکنون می توانند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش دهند ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی روزانه قهوه قارچ می نوشید ، این اتفاق نیفتد.

برخی شواهد نشان می دهد که قهوه همراه با قارچ می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند. این می تواند به کاهش درد آرتروز ، آکنه و سایر بیماری های ناشی از التهاب در بدن کمک کند.

قهوه قارچ نباید جایگزین دارویی شود که می خورید. این فقط یک افزایش مفید اضافی فراهم می کند.

قهوه قارچ ممکن است در بازار جدید باشد ، اما در حال حاضر سر و صدای زیادی ایجاد می کند. اگر قبلاً قهوه خود را دوست دارید ، پس خود را مدیون قهوه قارچ هستید. در بدترین حالت ، این یک روش جدید خوب برای امتحان یک فنجان قهوه خوب است. در بهترین حالت ، اگر قهوه قارچ را مرتبا بنوشید ، تمام فواید سلامتی را به همراه خواهد داشت.

قهوه قارچ چیست؟


ممکن است کل مفهوم قهوه قارچ ناخوشایند به نظر برسد ، اما نگران نباشید. در حقیقت ، قهوه قارچ تفاوت چندانی با قهوه معمولی ندارد. آنرا خراش دهید. قهوه قارچ یک قهوه معمولی است ، اما حاوی برخی مواد افزودنی است.

قهوه قارچ ممکن است مانند یک محصول قهوه باستانی به نظر برسد. اما اینطور نیست. نسبتاً جدید است. توسط شرکت فنلاندی Four Sigmatic راه اندازی شد. این شرکت انواع مختلفی از نوشیدنی های مبتنی بر قارچ را ارائه می دهد. اما این قهوه قارچ آنها بود که در واقع شروع به رشد کرد.

همانطور که گفتم ، قهوه قارچ واقعاً یک قهوه طبیعی است. پایه قهوه فوری همانند یک فروشگاه عادی فوری یا معمولی است. سپس Forsigmatic قارچهای پودر ماتساتکه پخته شده را با قهوه مخلوط می کند. برخی از تولید کنندگان ممکن است قارچ های دیگری مانند Chaga به آن اضافه کنند ، اما به نظر می رسد بیشترین کار را Matsutake انجام می دهد.

در انتهای این نوشیدنی قهوه ، نوشیدنی حاوی برخی مواد مغذی و ویتامین اضافی از طریق عصاره قارچ به مخلوط اضافه می شود.

طعم قهوه قارچ چگونه است؟


بیشتر مردم حتی وقتی قهوه را با قارچ می نوشند متوجه نمی شوند. این قسمت عمده طعم و مزه است ، زیرا اکثر قهوه های قارچ واقعاً قهوه فوری استاندارد شما هستند.

با توجه به این موضوع ، برخی معتقدند که طعم قهوه قارچ روستایی تر خواهد بود. برخی دیگر می گویند طعم آن کمی نرمتر از قهوه معمولی است.