سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت های پسورد ساز آنلاین

بهترین سایت های پسورد ساز آنلاین را می توانید با جست و جو در نت پیدا کنید ، اما ما یکی از بهترین سایت ها را در این مقاله معرفی کرده ایم تا مشکلات شما در این زمینه را حل نماید.

پسورد ساز های زیادی در وب وجود دارند که با ایجاد رمزهای عبور قوی ، خدمات قدرتمندی را برای افزایش امنیت سپرده های شما ارائه می دهند.

امروزه ، به لطف پیشرفت های تکنولوژی ، استفاده از یک عبارت قوی و دقیق بسیار مهم است. فرقی نمی کند آدرس ایمیل شما باشد یا رمزعبور تلفن ، استفاده از نام یا تولد به عنوان رمز عبور بسیار اشتباه است ، زیرا ما امنیت خود را به خطر می اندازیم.

برخی از وب سایت ها و وب سایت ها اجازه استفاده از رمزهای عبور ضعیف را ندارند ، بنابراین استفاده از یک سیستم قدرتمند پسورد ساز می تواند مشکل شما را با چنین برنامه هایی حل کند.

ساخت پسورد قوی

به طور کلی ، قدرت و پیچیدگی پسورد از 2 عامل تشکیل شده است: طول و نوع استفاده از حروف.

اولین قدم برای انتخاب این است که پسورد چه مدت انتخاب می شود؟ هرچه رمز عبور طولانی تر انتخاب شود ، هک و شکست آن دشوارتر است. شکستن پسورد طولانی مدت طول می کشد ، زیرا شما به قطعات بیشتر ، مردم و تلاش بیشتری نیاز دارید. بنابراین ، کوتاه مدت آسان است زیرا همه آنچه گفته می شود کاهش می یابد.

مسئله دوم عدم بیان است ، به عنوان مثال 8 کاراکتر پسورد 01234567 مطمئن است که ضعیف تر از 58z @ L # است؟ پرسش: همانطور که می دانید ، به دلیل سادگی پرونده اول و استفاده از فقط اعداد ، هک کردن باعث یک عمل ساده می شود ، اما حالت دوم ، از آنجا که متفاوت بودن کاربران در داخل است و توالی ، حدس و هک نیست سخت است انجام دادن.

هرچه تعداد افراد و افراد وابسته بیشتر باشد ، هک کردن آن دشوارتر است.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید ، وب سایتی است که فکر می کنیم از پسورد ساز استفاده می شود. این به این معنی است که وب سایت از قسمت ورود اطلاعات کاربر استفاده نمی کند. بهتر است وب سایت از پروتکل مبتنی بر HTTPS برای ایجاد یک محیط امن بین وب سایت و کاربر استفاده کند.

بهترین سایت پسور ساز آنلاین

اولین وب سایتی که می خواهیم درباره آن بحث کنیم ، ابزار LastPass Password Generator است ، زیرا از هر ابزار دیگری ایمن تر است. LastPass یک مدیریت برنامه پسورد برای شرایط مختلف است. بنابراین اگر نمی خواهید از برنامه استفاده کنید ، می توانید از ابزارهای موجود در وب سایت این وب سایت استفاده کنید.

با استفاده از این ابزار وبلاگ نویسی پسورد ساز می توانید موارد مختلف را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید. به طور کلی ، گزینه های موجود در این وب سایت به شرح زیر است:

ابزار قابل اعتماد دیگری که می تواند در وب سایت مورد استفاده قرار گیرد ، ابزار تولید رمز عبور Dashlane است. استفاده از این ابزار رایگان است و هر کسی در اینترنت می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

مانند وب سایت LastPass ، می توانید از گزینه ها برای اعداد ، نویسه ها و افراد خاص استفاده کنید. اگر خوب دقت کنید ، فرآیند تولید رمز عبور بسیار ساده و زیبا است. اگر می خواهید کلمات کلیدی متفاوتی ایجاد کنید ، کافیست بر روی نماد پنجره کلیک کنید تا هر بار با توجه به گزینه های تأیید شده ، کلمه جدیدی ایجاد کنید.