سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسیاب قهوه تیغه ای یا چرخ دنده ای چیست ؟

یک آسیاب قهوه خوب است که می تواند تفاوت های اساسی را در بین باریستا ها ایجاد نماید ، لذا داشتن آسیاب فهوه با کیفیت یکی از ضروریات می باشد.
حتی اگر بهترین لوبیا ها به طور مساوی کاشته نشوند ، طبخ نمی شوند (یا خوشمزه خواهند بود). بعد از گذشت بیش از 70 ساعت تحقیقات مداوم و سنگ زنی از سال 2015 ، ما فکر می کنیم Baratza Encore ، پاشنه آجری بدون پا ، بهترین آسیاب برای اکثر مردم است. با قیمتی عملی ، قابل اطمینان کیفیت تاهینی مورد نیاز برای تهیه یک فنجان قطره ای یا قهوه مطبوعات فرانسه را فراهم می کند.

شما در اینجا برای یافتن بهترین آسیاب دستی هستید. این به من می گوید که می فهمید که چربی های قهوه خود را هنگام تلاش برای تهیه یک فنجان قهوه قهوه ، آسیاب می کنید.

داستان واقعی: سالها طول کشید و من در جایی حدود 1150 دلار لوبیای تلف شده و چرخ های مزخرف (یا!) برای درک اهمیت تاهینی در جایی تورم کردم. من لوبیا و آشپزهای شگفت انگیزی داشتم اما مهم نیست که چه کاری انجام دادم ، قهوه من متوسط ??بود. چرخ من اجازه داد تا بروم ، و من هیچ ایده ای نداشتم.

این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است. من می خواهم از همان مشکلی که در کمک به شما برای پیدا کردن چرخ دستی مناسب برای شما و نیازهای شما داشتم جلوگیری کنم.

آسیاب تیغه ای یا چرخ دنده ای

آسیاب قهوه

اول ، می خواهم بگویم: از شما برای کمک به خلاص شدن از شر دنیای قهوه هرانی ، سپاسگزارم. من می دانم که شما اینجا هستید زیرا قبلاً کارهای خانه خود را انجام داده اید. شما اهمیت جذب تاهینی را می دانید. شما بهترین قهوه ممکن را می خواهید.

شما در حال حاضر می دانید که فقط یک احمق یک آسیاب قهوه تیغه ای برقی را بر روی یک چرخ دستی انتخاب می کند. فیلم زیر یادآور طراوت برای او است. و شما در مورد خرید قهوه زمین از قبل فکر نمی کنید زیرا می دانید که فقط به اندازه لوبیای تازه خوشمزه نیست.