سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه آسیاب قهوه مناسب قهوه موج سوم

دستگاه آسیاب قهوه مناسب قهوه موج سوم را باید با توجه به نوع قهوه خود انتخاب نمایید و با استفاده از آن نیز بتوانید بهترین کارایی را برای آسیاب کردن قهوه داشته باشید.

اگر در حال خرید یک چرخ قهوه جدید هستید تا روال قهوه خود را با طعم دهنده های پر جنب و جوش و انواع روش های دم کردن تغییر دهد ، شما به دام افتاده اید.

دو نوع آسیاب قهوه در جهان وجود دارد ، آسیاب های چرخ دستی و آسیاب های تیغه ، اما بیشتر فروشگاه های مواد غذایی و آشپزخانه فقط یکی را حمل می کنند - و این همان کسی است که شما نمی خواهید هیچ کاری با آن انجام دهید. یک نوع سازگار ، بادوام است و باعث ایجاد یکنواخت قهوه می شود. دیگری ارزان ، غیرقابل کنترل و اتلاف وقت شماست.

شما باید بدانید که هنگام خرید دستگاه های سنگ زنی قهوه تیغه و آروغ می خورید. این همان چیزی است که ما اینجا هستیم در پایان این مقاله ، می دانید که کدام نوع چرخ دستی شما را قادر می سازد و از هر قیمتی برای جلوگیری از آن استفاده می کنید.

آسیاب تیغه ای

آسیاب های تیغه همه با همان طراحی ساخته می شوند: یک تیغه دو لبه در انتهای یک محفظه به سرعت می چرخد و هر چیزی که لمس کند (در این حالت قهوه) را خرد می کند. اکثر آنها فقط یک دکمه واحد دارند که در صورت فشار دادن باعث چرخش تیغه می شوند.

دانه های قهوه ای که به تیغ برخورد می کنند ، در یک دسته از قطعات با اندازه متفاوت منفجر می شوند. زمین های ریز به پایین محفظه ای که تیغه در آن قرار دارد می افتد و دوباره خرد می شود. تخته سنگها (زمین های بزرگ) به سمت بالا می مانند و گهگاهی توسط تیغ برخورد می شود.

این سبک سنگ زنی باعث ایجاد زمینه قهوه در هر شکل و اندازه می شود. بعضی اوقات ، لوبیای نیمه خرد شده بعد از یک جلسه سنگ زنی تیغه باقی می ماند (یک قهوه بزرگ بدون و نه!). گرمای حاصل از چرخش سریع تیغه می تواند عطر و طعم قهوه شما را تغییر داده و برخی از طعم های تازه را که باعث طعم قهوه شما می شود ، از بین ببرد.

زمینه های مختلف با نرخ های مختلفی تولید می شوند ، بنابراین قهوه ساخته شده با زمین از یک چرخ تیغه نا متعادل و ناامید کننده است. شما می توانید این چرخ های ارزان قیمت را در هر آشپزخانه یا فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید ، اما آنها تجربه قهوه مورد نظر شما را به شما ارائه نمی دهند.

آسیاب قهوه چرخ دنده ای

آسیاب های چرخ دنده ای بسیار متفاوت از چرخ های تیغه هستند. دو قطعه آروغ لوبیا ، چند بصورت همزمان ، از طریق منطقه سنگ زنی که لوبیا ها به اندازه نسبتاً یکنواختی خرد می شوند ، حلقه می کنند. این مقادیر یکنواخت به همان میزان عصاره می گیرند و یک دم کش متعادل تولید می کنند - دقیقاً همان چیزی است که بعد از آن فکر می کنید اگر یک چرخ قهوه در نظر دارید.

خود بربرها به طور معمول از جنس سرامیک یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و مدت زمان بیشتری نسبت به تیغه های فلزی ارزان قیمت دارند. گرمای بسیار کمی که در فرآیند سنگ زنی ایجاد می شود ، طعم ها را دست نخورده می گذارد.

آسیاب های قهوه Burr به شما امکان می دهند تا همبرگرها را به هم نزدیکتر و دورتر حرکت دهید تا اندازه قهوه های خود را تنظیم کنید. از آنجایی که سازندگان مختلف قهوه با اندازه های مختلف آسیاب رونق می گیرند ، شما قادر خواهید بود از دستگاه تولید قهوه مورد نظر خود مانند مطبوعات فرانسوی یا سازنده اسپرسو stovetop استفاده کنید.

همچنین می توانید تنظیمات اندازه کوچک آسیاب را برای ایجاد سنگ های قیمتی خود انجام دهید ، چیزی که کاملاً ناامید کننده با آسیاب قهوه تیغه ای نیست.