سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش بیت کوین از روش های قانونی

 

امروزه در بیشتر محافل و جمع ها صحبت از بیت کوین و ارزهای دیجیتالی است و کمتر کسی است که درباره بیت کوین نشنیده باشد. شاید خیلی از افراد به دنبال سرمایه گذاری وخرید وفروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشند .اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتالی را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
برای خرید بیت کوین ابتدا باید یک حساب کاربری در یکی از صرافی های معتبر داخلی یا خارجی ایجاد کنید که صرافی های متعددی وجود دارد .صرافی رمزینکس امن ترین و معتبرترین صرافی در ایران میباشد که با پشتیبانی بیش از10 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین ،اتریوم ،تترو ... در حال فعالیت میباشد . پس از تکمیل مراحل ثبت نام خود در صرافی باید کیف پول بیت کوین و یا ارزهای دیجیتالی دیگر را که متناسب با ارز دیجیتالی مورد نظرتان است تهیه نمایید. پس از ایجاد کیف پول بیت کوین میتوانید وارد بخش خرید بیت کوین شده و بصورت ریالی حساب خود را شارژ کنید . پس از شارژ حساب و انتخاب دکمه خرید بیت کوین کیف پول شما بلافاصله بروزرسانی میشود.

 

خرید بیت کوین آسان است


 

 

.حسابی در سایت باز کنید
.میتوانید بصورت ریالی مبلغ دلخواه را به حساب خود واریز کنید
. بعد از واریز به بخش خرید وفروش رفته و عملیات خود را انجام دهید.زمانی که خرید خود را انجام دادید میتوانید آنرا به کیف پول بیت کوین خود یا برای دیگران ارسال نمایید.
علاوه برخرید بیت کوین امکان فروش بیت کوین نیز برای کاربران فراهم شده تا بتوانند ارز دیجیتالی خود را به دیگران یا صرافی مورد نظر خودشان بفروشند .برای فروش بیت کوین میتوانید در اکسچنج های ایرانی مانند اکسچنج رمزینکس تریدر که کاربران بصورت مستقیم و شخص به شخص با یکدیگر معامله میکنند بفروش برسانید یا اینکه میتوانید ادرس کیف پول صرافی مورد نظر تان را بدست آورده و برای آن ادرس مقدار بیت کوین را مدنظر را ارسال کنید.
زمانی که توانستید با موفقیت بیت‌کوین خود را بفروشید، میتوانید مبلغ ریالی آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید
کیف پول بیت کوین و انواع آن :
کیف پول به شما اجازه نگهداری بیت‌کوین و نقل و انتقال آن با دیگران را میدهد. کیف پول شما همیشه میزان دارایی بیت‌کوین شما را نمایش خواهد داد. زمانی که شما آن را بروی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کنید این نرم افزار اولین آدرس بیت‌کوینی شما را ایجاد خواهد کرد.
 شما میتوانید هر تعداد آدرس که مایل باشید در کیف پول خود ایجاد کنید. زمانی که شما میخواهید از کسی پول دریافت کنید باید آدرسی که در کیف پول خود ایجاد کرده اید را به او بدهید تا بتواند مبلغ را به آدرس شما منتقل کند. آدرس های بیت‌کوینی کاملا شبیه آدرس ایمیل شما عمل میکنند و هر کسی میتواند با داشتن آن برای شما پول ارسال کند. تنها فرق آدرس بیت‌کوینی با آدرس ایمیل این است که شما باید برای هر تراکنشی یک آدرس جدید ایجاد کنید.
سه راه برای داشتن یک کیف پول بیت‌کوینی وجود دارد. شما میتوانید کیف پول خود را بروی کامپیوتر خود نصب کنید. میتوانید آن را بروی گوشی موبایل خود نصب کنید و یا با ثبت نام در وب سایتهای ارائه دهنده کیف پول وبی صاحب یک کیف پول شوید
.
کیف پول نرم افزاری:
با استفاد از این کیف پول و از طریق اینترنت میتوانید به حسابتان دستری داشته باشید و عملیات نقل و انتقال را انجام دهید.ویژگی دیگری که این کیف پول دارد در دسترس بودن آن است که باعث برتری آن نسبت به بقیه کیف پول ها شده است.
کیف پول موبایلی:
کیف پول موبایلی را میتوانید بر روی گوشی
Andoid  خود نصب کرده و این امکان را به شما خواهد تا هر جایی رفتید این کیف پول همراه شما باشد و همچنین برای وارد کردن آدرسهای بیت‌کوین از کدهای QR استفاده کنید. برای نصب کیف پول موبایل، Bitcoin Wallet را در Play Store گوشی خود جستجو کنید .
کیف پول وبی:
برای ایجاد کیف پول تحت وب نیازی به نصب برنامه و یا نرم افزاری خاصی نداشته و کافیست با استفاده از ایمیل خود در سایت
BLOCKCHAIN.INFO  ثبت نام کرده و صاحب کیف پول شوید.